مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 08:402021-04-06سياسي

احداث 744 واحد مسکن برکت در زنجان


در برنامه گزارش عملیات اجرایی پروژه 744 واحدی برکت طرح اقدام ملی مسکن، از احداث 744 واحد مسکن برکت برای اقشار کم درآمد در زنجان خبر داده شد.

- ایسنا/زنجان در برنامه گزارش عملیات اجرایی پروژه 744 واحدی برکت طرح اقدام ملی مسکن، از احداث 744 واحد مسکن برکت برای اقشار کم درآمد در زنجان خبر داده شد.

آیت الله علی خاتمی ظهر امروز (17 فروردین ماه) در برنامه گزارش عملیات اجرایی پروژه 744 واحدی برکت طرح اقدام ملی مسکن که از طریق ارتباط ویدئوکنفرانسی با وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: تلاش های همه کسانی که برای محرمیت زدایی و تامین مسکن نیازمندان فعالیت می کنند، قابل ستایش است و ستاد اجرایی فرمان امام جزو نخستین نهادهایی است که در کمک های مومنانه و محرومیت زدایی از مناطق محروم به فرمان امام المسلمین لبیک گفت.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان حوزه های دانش بنیان را از دیگر خدمات ارزشمند ستاد اجرایی فرمان امام خواند و افزود: این ستاد در ارتباط با مقابله با مهمان ناخوانده و منحوس ویروس کرونا نیز قدم های بلندی برداشته است.

مدیر فنی شرکت توسعه گران عمران ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) نیز در ادامه این برنامه تصریح کرد: پروژه برکت یکی از طرح های ممتاز و پیشرو در میان پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان است و نیازهای انباشته د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 744 واحد مسکن برکت در زنجان

احداث 744 واحد مسکن برکت در زنجان